Woningcorporaties
hebben dagelijks met veel nieuwe en vertrekkende bewoners te maken. De klantmanager
kan bewoners attenderen op
de gewijzigde postmarkt en de manier waarop zij
adreswijzigingen moeten regelen. Veel mensen
onderschatten vaak de omvang van deze klus of ze weten gewoon niet
hoe zij het goed kunnen regelen.
Alle klanten van een
woningstichting moeten vroeg of laat
adreswijzigingen doorgeven. Dat dit niet altijd even goed geregeld wordt
is te zien aan de stapels onbezorgbare of fout bezorgde post is de portieken. Met
name vertrekkende bewoners moeten gestimuleerd worden hun
adreswijziging goed te regelen.
Gemakkelijker en goedkoper dan zelf doen
Met Verhuisvriend.nl bespaart
men op
doorsturen van post, het plakken van postzegels en het plegen van dure telefoontjes.
Tevens voorkomt de unieke werkwijze dat uw
klanten onnodige dubbele maandlasten moeten betalen. Uiteindelijk is een
kleine investering in onze service zeer rendabel voor al uw
klanten.
Speciaal voor klanten die privacy op prijs stellen
Verhuisvriend.nl verkoopt geen
persoonsgegevens. Daarmee is de service geschikt
voor klanten die privacy belangrijk vinden. Via Verhuisvriend.nl ontvangen
uw klanten geen ongevraagde reclame of commerciƫle "adviezen".
|